ტრენინგები, კონფერენციები, სემინარები, ფორუმები

ტრენინგი-   მასწავლებელი   ლიდერი და კონფლიქტების მართვა
თბილისი „ ასოციაცია მცოდნელი“
 07.02-12.02.  2014 წ.





2014 წლის 7,8,9,10,11, 12 თებერვალი
განვიხილეთ შემდეგი საკითხები:
Ø კონფლიქტის რაობა
Ø კონფლიქტების მნიშვნელობა
Ø კონფლიქტების ალტერნატიული გადაწყვეტის ძირითადი გზები
Ø კონფლიქტის ესკალაცია
Ø რა იწვევს კონფლიქტის ესკალაციას
Ø როგორ შევწყვიტოთ კონფლიქტის ესკალაცია
Ø კონფლიქტის წყაროები და ტიპები
Ø სუბიექტური რეალობები
Ø აქტიური მოსმენა
Ø ემოციების მართვა
Ø კონფლიქტის მართვის სტრატეგიები
Ø კოკურენცია და თანამშრომლობა
Ø ლიდერობა
Ø გუნდის ეფექტურობის განმსაზღვრელი ფაქტორები
Ø თამაშის წესები გუნდისათვის
Ø ამოცანის გადაჭრისა და მხარდაჭერის როლები მცირე ჯგუფის მუშაობისას.
Ø გადაწყვეტილებების მიღების ტიპები.




SEMINAR WITH WIMBLEDON ACADEMIC TEACHER FIONA DANLOP

THINGS TO CONSIDER: Integrating continuing professional development into the lives of busy teacher
GEORGIA, TBILISI
NATIONAL CENTER FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT
2014. 03. 04






                                                                 ანგარიში


ღონისძიების დასახელება:  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული 3 საათიანი სემინარების ციკლი ინგლისურ ენაში.
სემინარზე განხილული საკითხები: 
  • სახელმძღვანელოების ადაპტირება და მათი მოსწავლეთა საჭიროებებთან შესაბამისობაში მოყვანა.
  • წერა როგორც კომუნიკაციის საშუალება.
  • უწყვეტი პროფესიული განვითარება დაკავებული მასწავლებლის ცხოვრებაში.
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
ჩატარების ადგილი: თბილისი
ვადები: 4 მარტი, 2014წ.
მიზნები და ამოცანები: სემინარის მიზანია ინგლისური ენის მასწავლებელთა კვალიფიკაციისა და მათი პროფესიული განვითარების შესახებ ცნობიერების ამაღლება.
რეზიუმე: სემინარს უძღვებოდა უიმბლდონის აკადემიკოსი მასწავლებელი ფიონა დანლოპი. გვქონდა პრაქტიკული მეცადინეობა, დისკუსიები ყველა განვლილ თემაზე და აზრთა გაცვლა გამოცვლა. ვმუშაობდით, როგორც ინდივიდუალურად, ასევე წყვილებში და ჯგუფურად. ერთმანეთს ვუზიარებდით სიახლეებს და გამოცდილებას.
სემინარის მნიშვნელობის დასაბუთება: სემინარი იყო ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი, პირველ რიგში ტრენერი გახლდათ უიმბლდონის აკადემიკოსი მასწავლებელი ფიონა დანლოპი, მასთან ურთიერთობა განათლების კუთხით თავისთავად დადებითი ფაქტია ქართველი მასწავლებლებისთვის. გავეცანი ისეთ აქტივობებს, რომელთა გამოყენებასაგაკვეთილო პროცესში გაზრდის მოსწავლეტა მოტივაციას და სწავლის ხარისხს. ძალიან დიდი მადლობა მასწავლებელტა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს სემინარის ორგანიზებისთვის.
ხელმოწერა:                                                                    / ნინო ახალაძე/
თარიღი:                                                                             05.03.2014.











თბილისი, მასწავლებლის სახლი, 2014წ 24,25, 26 მარტი









English language worksheet  with LCC INTERNATIONAL UNIVERSITY presenter
Maxine Pond(ტრენინგის ანგარიში)
Ø RESEARCH BASED
Ø ADDING MUSIC TO THE WORKS
Ø COMMUNICATIVE TEACHING OF PRONUNCIATION
Ø STRATEGIES: EQUIPPING THE LEARNER’S TOOLBOX
Ø LEARNER STRATEGY INSTRUCTION
Ø STEP BY STEP
Ø LANGUAGE STRATEGY USE INVENTORY
Ø NEW VOCABULARY LIST
Ø RESOURSES
Ø MY TEACHING PHILOSOPHY
Detailes:
Suprasegmentals in teaching:   “ When I began the class, I expected to learn techniques for teaching  the individual sounds. But now I believe that pronunciation is more than that. Now I think teaching  somebody pronunciation without paying attention to the suprisegmentals is like teaching somebody to dance only without partner and without music.
LEARNER STRATEGY:
Learner strategy instruction helps support English language learners in employing self-monitoring and self-help approaches to succeed in school.
STRATEGIES DEFINED:
Language learning strategies are specific actions, behaviours, steps or techniques used by students to enhance their own learning.
The developmental activities that learners engage in as they are to new linguistic input and as they develop the competence to use new language features automatically in communication.
At the end of each session we evaluate each other by our questionaires,prepared beforehead. Each teacher who was presenting got valuable and mutually beneficial experience with Maxine Pond.
LEARNING IS CREATIVE PROCESS FULL OF HILLS AND VALLEYS. LEARNERS SHOULD USE LANGUAGE IN ORDER TO LEARN IT.




ქუთაისი, მასწავლებლის სახლი 2013 წლის ოქტომბერი

( ტრენინგ-პროგრამა)

პროგრამის სასწავლო გეგმის ანგარიში
  • ოდულის დასახელება: --წერა, კითხვა,გრამატიკა, მოსმენა
  • ვადები:-- ტრენინგი გაგრძელდა 5 დღე
  • საათების რაოდენობა:-- დღეში 5 საკონტაქტო საათი ( 30 წუთიანი შესვენება)
  • ტრენერი: -- ანა ლაითაძე
  • სესიის მიზნები:-- 1.წერითი დავალებების აღწერა, მათი შეფასებების ზოგადი კრიტერიუმების გაცნობა, შესწავლა და შექმნა. 2.მოსმენის დავალების ტიპები და მათი ანალიზი.
  • თემა: მოსწავლეთა გაცნობა,გაკვეთილის ნიმუში, წერითი დავალების ტიპები, წერის სტრატეგიები, დავალებების შეფასების კრიტერიუმები, ღია ბარათები, ფორმალური და არაფორმალური წერილები, საკითხავი დავალებების ტიპები, გრამატიკის მნიშვნელოვანი სავარჯიშოების აცნობა, მათი ტიპები, შეფასების სქემები და სტრატეგიები.
  • მეთოდი: ინტერაქციული;
  • აქტივობის მოკლე აღწერა: მონაწილე მასწავლებლები გავეცანით მოდულის თემატიკას, წავიკითხეთ და გავარჩიეთ გაკვეთილის ნიმუშები, ვიმსჯელეთ ზემოთ აღნიშნულ საკითხებზე.ასევე გავეცანით ინფორმაციის მოძიების True and False დავალებების ტიპის დავალებების შესრულების სტრატეგიებსა და მათ ეფექტურ გამოყენებას. გრამატიკის დავალებებს, შეფასების სქემებსა და ეფექტურ სტრატეგიებს. გვქონდა დისკუსია და ანალიზი. დავწერეთ ტესტი განვლილ მასალაზე;
  • სასწავლო რესურსები: დაფა, მარკერი, ჰენდაუთები, Power Point;
    ფოტომასალა




No comments:

Post a Comment