2013-2014 სასწავლო კურსის პროგრამა სილაბუსი
მასწავლებლის გვარი სახელი- ნინო ახალაძე
სასწავლო კურსის დასახელება- უცხო ენა ( ინგლისური)
სწავლების კლასი- I-II (კლასკომპლექტი) 1 საფეხური
სასწავლო კურსის სწავლების ხანგრძლივობა-2 სემესტრი
საათების რაოდენობა - 3 საათი კვირაში
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა:
უცხო ენა, როგორც
ეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი ნაწილი სასკოლო განათლების მთავარი მიზნის განხორციელებას
ემსახურება.საგნობრივმა ჯგუფმა მოსწავლეს უნდა განუვითაროს სახელმწიფო ენასთან ერთად
კიდევ სხვა ენაზე კომუნიკაციის უნარი. მთავარი ამოცანაა წერილობითი და ზეპირი ურტიერთობის
უნარის განვითარება. ძირითადი ყურადღება ექცევა შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების
უნარს, ეროვნულ და საკაცობრიო ღირებულებებთან ნაზიარები თავისუფალი პიროვნების აღზრდას.
უნარ-ჩვევები:
ისმენს და იგებს
მოცემულ გაკვეთილს, ამოიცნობს ყველა ასო ბგერას, იგებს მთავარ საკითხს, გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხისადმი.თამაშით სწავლების მეთოდის გამოყენებით კარგად
ერთვება სხვადასხვა აქტივობებში.
სასწავლო საგნის სტატუსი: მოცემულ კლასში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული
საგანი.
სასწავლო საგნის მიზანი:
1.
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია, რაც შეესაბამება მის ასაკობრივ განვითარებას.
2.
უცხო
ენაზე მეტყველება.
სასწავლო კურსის
ამოცანები:
მოსწავლემ უნდა აითვისოს :
1.
როგორც
კულტურული, ისე ენობრივი ინფორმაცია.
2.
უნდა
შეიძინოს სხვადასხვა კატეგორიის უნარ ჩვევა:
სამეტყველო,სწავლის სწავლა და მას უნდა ჩამოუყალიბდეს სხვადასხვა ტიპის დამოკიდებულება
და ინტერესი ენის მომართ.
სასწავლო კურსის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები:
·
მოსწავლე
იგებს დიალოგს და ინტერვიუს.
·
კითხულობს
და იგებს მოცემულ სიტყვებს და მცირე ზომის დიალოგებს.
·
წერს
ასო ბგერებს , შეუძლია კარნახის წერა.
·
მონაწილეობს
მისი ასაკობრივი განვითარების საფეხურის გათვალისწინებულ აქტივობებში.
კურსის ორგანიზაცია:
·
1.
საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
·
ინდივიდუალური
·
წყვილებში
·
ჯგუფური
·
მთელ
კლასთან.
2.მეცადინეობის ფორმები
·
პრაქტიკული
3.
სწავლის
მეთოდები
·
ახსნით
·
საილუსტრაციო
4.
გაკვეთილის
ტიპები
·
ახსნის
·
განმტკიცების
·
კომბინირებული
სასწავლო კურსის შეფასება:
კარნახი, ტესტირება,დემონსტრირება,
შუალედური შეფასება, კომუნიკაციის უნარი, საშინაო და საკლასო დავალებათა კომპონენტები,
განმავითარებელი და საბოლოო შეფასება.
რესურსები:
·
მოსწავლის
წიგნი ( English
World 1)
·
სამუშაო
რვეული
·
მასწავლებლის
წიგნი(teacher’s
guide)
·
კომპიუტერი,
დისკები
·
გამომცემლობა
Macmillan
·
ავტორები
Mary
Bowen, Liz Hocking
მისაღწევი შედგები:
·
ამოიცნობს
საუბრის ძირითად თემას
·
იგებს
შესაბამის ახსნილ მასალას
·
აღწერს
ფოტოს
·
მეტყველებს
გარკვევით და მკაფიოდ
·
წერს
შესაბამისი მასალის გათვალისწინებით ასო ბგერებს და მცირე ზომის წინადადებებს.
სამუშაო დისციპლინა:
გაცდენების დასაშვები
რაოდენობა არაუმეტეს 15 საათი წელიწადში.
წახალისების ფორმები:.
სხვადასხვა ღონისძიებებში
აქტიურად ჩართვა.
წლიური სასწავლო
კურსის პროგრამა სილაბუსი III-IV კლასებში (კლასკომპლექტი) 2013-1014 ს/წ
მასწავლებლის გვარი,
სახელი- ნინო ახალაძე
სასწავლო საგნის
დასახელება-უცხო ენა ( ინგლისური)
სწავლების კლასი - III-IV ( 1 საფეხური)
სასწავლო კურსის
სწავლების ხანრძლივობა: 2
სემესტრი
საათების რაოდენობა: 3 საათი კვირაში, 108 აკადემიური საათი წელიწადში.
სასწავლო კურსის
ზოგადი აღწერა:
უცხო ენა როგორც ეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი
ნაწილი, სასკოლო განათლების მთავარი მიზნის განვითარებას ემსახურება. საგნობრივმა ჯგუფმა
მოსწავლეს უნდა განუვითაროს სახელმწიფო ენასთან ერთად კიდევ სხვა ენაზე კომუნიკაციის
უნარი.მთავარი ამოცანაა ზეპირი და წერილობითი ურთიერთობის უნარის განვითარება.ძირითადი
ყურადღება ექცევა შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარს ეროვნულ და საკაცობრიო
ღირებულებებთან ნაზიარები თავისუფალი პიროვნების აღზრდას.
უნარჩვევები:
ისმენს და იგებს ახსნილ მასალასა და თანამოსაუბრეთა
დიალოგს.კითხულობს ტექსტს და იგებს მთავარ საკითხს. გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას
საკითხის მიმართ. საუბრობს მისთვის ნაცნობ თემებზე.თავს ართმევს ყოპით საკომუნიკაციო
სიტუაციას.
სასწავლო საგნის
სტატუსი:
მოცემულ კლასში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული
საგანი.
სასწავლო საგნის
მიზანი:
1.
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაცია.
2.
უცხო
ენაზე მეტყველება
3.
განსხვავებული
ტექსტების გაგება მისი ასაკობრივი დონის გათვალისწინებით
სასწავლო კურსის ამოცანები:
1.
მოსწავლემ
უნდა აითვისოს როგორც ენობრივი ასევე კულტურული ინფორმაცია.
2.
უნდა
შეიძინოს სხვადასხვა კატეგორიის უნარჩვევა: სამეტყველო,სწავლის სწავლა.
3.
მოსცავლეს
უნდა ჩამოუყალიბდეს სხვადასხვა ტიპის დამოკიდებულება ენის მიმართ.
სასწავლო
კურსის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები:
·
მოსწავლე
იგებს დიალოგს,ინტერვიუს.
·
კითხულობს
და იგებს ინსტრუქციებს და ტექსტს.
·
წერს
კარნახს, მცირე ზომის ტექსტებს, გრამატიკულ დავალებებს.
·
მონაწილეობს
ინტერაქციაში
კურსის
ორგანიზაცია:
·
საკლასო
კურსის მენეჯმენტის ხერხები
·
ინდივიდუალური
·
წყვილებში
·
ჯგუფური
·
მთელ
კლასთან
·
მეცადინეობის
ფორმები:
·
პრაქტიკული
3.სწავლის მეთოდები:
·
ახსნით
საილუსტრაციო
·
პროგრამირებული
4.
გაკვეთილის
ტიპები:
·
ახსნის
·
განმტკიცების
·
კომბინირებული
სწავლის
კურსის შეფასება:
ტესტირება, დემონსტრირება, შუალედური
შეფასება, კომუნიკაციის უნარი, საშინაო და საკლასო დავალებათა კომპონენტები, განმავითარებელი
შეფასება, საბოლოო შეფასება.
რესურსები:
·
მოსწავლის
წიგნი
English World 2—English World 3
·
სამუშაო
რვეული Workbook
·
მასწავლებლის
წიგნი
teacher’s guide
·
ავტორები:
Mary
Bowen, Liz Hocking
·
გამომცემლობა
Macmillan
·
კომპიუტერი,
დისკები, სლაიდები
მისაღწევი
შედეგები:
·
ამოიცნობს
საუბრის ძირითად თემას
·
იგებს
პროგრამით გათვალისწინებულ ტექსტებს
·
მეტყველებს
გამართულად
·
წერს
კარნახს, დავალებებს, თარგმნის საგაკვეთილო ტექსტებს.
სამუშაო დისციპლინა:
გაცდენების დასაშვები რაოდენობა არაუმეტეს 15 საათი
წელიწადში.
წახალისების ფორმები:
სხვადასხვა ღონისძიებებში აქტიურად ჩართვა.
2012-2013ს/წ სილაბუსი ინგლისურ ენაში
მასწავლებლის გვარი, სახელი: ნინო ახალაძე
სასწავლო საგნის დასახელება: - უცხოური ენა ( ინგლისური)
სწავლების კლასი: V-VI კლასკომპლექტი
სასწავლო კურსის სწავლების ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
საათების რაოდენობა: 3 საათი კვირაში
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა: უცხო ენა როგორც ეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი ნაწილი სასკოლო განათლების მთავარი სახელმწიფო მიზნის განხორციელებას ემსახურება. საგნობრივმა ჯგუფმა
მოსწავლეს უნდა განუვითაროს სახელმწიფო ენასთან ერთად კიდევ სხვა ენაზე კომუნიკაციის უნარი.მთავარი ამოცანაა , წერილობითი და ზეპირი ურთიერთობის უნარის განვითარება. ძირითადი ყურადება ექცივა შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარს, ეროვნულ და საკაცობრიო ღირებულებებთან ნაზიარები, თავისუფალი პიროვნების აღზრდას.
უნარ- ჩვევები:
· ისმენს და იგებს თანამოსაუბრეთა დიალოგს.
· კითხულობს ტექსტს და იგებს მთავარ საკითხს.
· გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საკითხისადმი.
· საუბრობს გაბმულად მისთვის ნაცნობ თემაზე.
· თავს ართმევს ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
სასწავლო საგნის სტატუსი: მოცემულ კლასში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგანი.
სასწავლო საგნის მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს-
1)ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია.
2)უცხო ენაზე მეტყველება.
3)წარმატებული კომუნიკაცია სხვა კულთურის წარმომადგენლებთან.
4)განსხვავებული კულტურული კონტექსტების და ტექსტების გაგება.
5) ცოდნის დონის დამოუკიდებლად ამაღლება.
სასწავლო კუსის ამოცანები: -
1) მოსწავლემ უნდა აითვისოს , როგორც ენობრივი ისე კულტურული ინფორმაცია.
2) უნდა შეიძინოს სხვადასხვა კატეგორიის უნარ-ჩვევა: სამეტყველო, სწავლის სწავლა
3)მოსწავლეს უნდა ჩამოუყალიბდეს სხვადასხვა ტიპის დამოკიდებულება.
სასწავლო კურსის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები:
· მოსწავლე იგებს დიალოგს, ინტერვიუს,მონოლოგს.
· კითხულობს და იგებს მრავალსაფეხურიან ინსტრუქციებს
· წერს პრაგმატული ხასიათის ინფორმაციულ ტექსტს ( ბუკლეტი,გზამკვლევი)
· მონაწილეობს ინტერაქციაში
კურსის ორგანიზაცია:
1)საკლასო
მენეჯმენტის ხერხები
-ინდივიდუალური
-წყვილებში
-ჯგუფური
-მთელ კლასთან
2)მეცადინეობის ფორმები
-პრაქტიკული
-ლექცია
-სემინარი
-დებატები
3)სწავლის მეთოდები
-ახსნით საილუსტრაციო
-პროგრამირებული
4)გაკვეთილის ტიპები
-ახსნის
-განმტკიცების
-კომბინირებული
საწავლო კურსის შეფასება: ტესტირება, დემონსტრირება,შუალედური შეფასება, კომუნიკაციის უნარი, საშინაო და საკლასო დავალებათა კომპონენტები, საბოლოო შეფასება.
რესურსები
-მოსწავლის წიგნი ENGLISH WORLD 5 გამომცემლობა: Macmillan
-სამუშაო რვეული (workbook)
-მასწავლებლის წიგნი ( teacher's guide)
- კომპიუტერი
მისაღწევი შედეგები
· ამოიცნობს საუბრის ძირითად თემას.
· იგებს ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტებს
· მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ
· წერს წერილს
სამუშაო დისციპლინა: გაცდენების დასაშვები რაოდენობა არაუმეტეს 15 საათი წელიწადში
სამოდელო გაკვეთილი 8 კლასში
გაკვეთილის მთავარი თემა: ლიტერატურა უილიამ შექსპირი, ბიოგრაფია და სონეტები.
საგანი: ინგლისური
სწავლების საფეხური და კლასი: VIII კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: 10 მოსწავლე
განსაკუთრებული მიდგომებისა და საჭიროების მქონე მოსწავლე
: არ არის.
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა:
ეს გაკვეთილი ხელს
შეუწყობს ინგლისურ ენაში შეძენილი ცოდნის განზოგადებას,ინფორმაციის მოძიების მისი წარდგენის,
დიალოგის,მსჯელობის ,შედარების ანალიზის ქვეტექსტურიინფორმაციის ახსნისუნარ ჩვევების
განვითარებას.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები:
მიმართულება: უცხო
ენის პრაქტიკული გამოყენება
Ø
მოსწავლე
უცხო ენაზე განახორციელებს სხვადასხვა ტიპის პროექტს:
Ø
მასწავლებელთან
ერთდ აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს.
Ø
გუნდის
წევრები ერთმანეთს უზიარებენ შედგენილ გეგმას შედარების გაუმჯობესების მხრივ.
Ø
გუნდის
წევრებთან ერთად განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს
Ø
გუნდის
წევრებთან ერთად მოიძიებს, შეარჩევს, და დაამუშავებს ინფორმაციას.
Ø
გუნდის
წევრებთან ერთად განახორციელებენ პროექტს.
Ø
გუნდის
ცევრებთან ერთად გადის რეპეტიციას,აკეთებს პრეზენტაციის სიმულირებას, კომენტარებისა
და შენიშვნების გათვალისწინებით აუმჯობესებს პროექტს,შეაქვს შესწორებები.
Ø
გუნდის
წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის
წინაშე.
წინარე ცოდნა:
შექსპირის
ბიოგრაფიული შტრიხები, სონეტები.
მისი
კომედიებისა და ტრაგედიების მიმოხილვა.
Synopsis
William Shakespeare was baptized on
April 26, 1564, in Stratford-upon-Avon, England. From roughly 1594 onward he
was an important member of the Lord Chamberlain’s Men company of theatrical
players. Written records give little indication of the way in which
Shakespeare’s professional life molded his artistry. All that can be deduced is
that over the course of 20 years, Shakespeare wrote plays that capture the
complete range of human emotion and conflict.
Mysterious
Origins
Known throughout the world, the
works of William Shakespeare have been performed in countless hamlets,
villages, cities and metropolises for more than 400 years. And yet, the
personal history of William Shakespeare is somewhat a mystery. There are two
primary sources that provide historians with a basic outline of his life. One
source is his work—the plays, poems and sonnets—and the other is official
documentation such as church and court records. However, these only provide
brief sketches of specific events in his life and provide little on the person
who experienced those events.
Early
Life
Though no birth records exist,
church records indicate that a William Shakespeare was baptized at Holy Trinity
Church in Stratford-upon-Avon on April 26, 1564. From this, it is believed he
was born on or near April 23, 1564, and this is the date scholars acknowledge
as William Shakespeare's birthday.
Located 103 miles west of London,
during Shakespeare's time Stratford-upon-Avon was a market town bisected with a
country road and the River Avon. William was the third child of John
Shakespeare, a leather merchant, and Mary Arden, a local landed heiress.
William had two older sisters, Joan and Judith, and three younger brothers,
Gilbert, Richard and Edmund. Before William's birth, his father became a
successful merchant and held official positions as alderman and bailiff, an
office resembling a mayor. However, records indicate John's fortunes declined
sometime in the late 1570s.
Scant records exist of William's
childhood, and virtually none regarding his education. Scholars have surmised
that he most likely attended the King's New School, in Stratford, which taught
reading, writing and the classics. Being a public official's child, William
would have undoubtedly qualified for free tuition. But this uncertainty
regarding his education has led some to raise questions about the authorship of
his work and even about whether or not William Shakespeare ever existed.
William Shakespeare married Anne Hathaway
on November 28, 1582, in Worcester, in Canterbury Province. Hathaway was from
Shottery, a small village a mile west of Stratford. William was 18 and Anne was
26, and, as it turns out, pregnant. Their first child, a daughter they named
Susanna, was born on May 26, 1583. Two years later, on February 2, 1585, twins
Hamnet and Judith were born. Hamnet later died of unknown causes at age 11.
After the birth of the twins, there
are seven years of William Shakespeare's life where no records exist. Scholars
call this period the "lost years," and there is wide speculation on
what he was doing during this period. One theory is that he might have gone
into hiding for poaching game from the local landlord, Sir Thomas Lucy. Another
possibility is that he might have been working as an assistant schoolmaster in
Lancashire. It is generally believed he arrived in London in the mid- to late
1580s and may have found work as a horse attendant at some of London's finer
theaters, a scenario updated centuries later by the countless aspiring actors
and playwrights in Hollywood and Broadway.
By 1592, there is evidence William
Shakespeare earned a living as an actor and a playwright in London and possibly
had several plays produced. The September 20, 1592 edition of the Stationers'
Register (a guild publication) includes an article by London playwright
Robert Greene that takes a few jabs at William Shakespeare: "...There is
an upstart Crow, beautified with our feathers, that with his Tiger's heart
wrapped in a Player's hide, supposes he is as well able to bombast out a blank
verse as the best of you: and being an absolute Johannes factotum, is in his
own conceit the only Shake-scene in a country," Greene wrote of
Shakespeare.
Scholars differ on the
interpretation of this criticism, but most agree that it was Greene's way of
saying Shakespeare was reaching above his rank, trying to match better known
and educated playwrights like Christopher Marlowe, Thomas Nashe or Greene
himself.
By the early 1590s, documents show
William Shakespeare was a managing partner in the Lord Chamberlain's Men, an
acting company in London. After the crowning of King James I, in 1603, the
company changed its name to the King's Men. From all accounts, the King's Men
company was very popular, and records show that Shakespeare had works published
and sold as popular literature. The theater culture in 16th century England was
not highly admired by people of high rank. However, many of the nobility were
good patrons of the performing arts and friends of the actors. Early in his
career, Shakespeare was able to attract the attention of Henry Wriothesley, the
Earl of Southampton, to whom he dedicated his first- and second-published
poems: "Venus and Adonis" (1593) and "The Rape of Lucrece"
(1594).
By 1597, 15 of the 37 plays written
by William Shakespeare were published. Civil records show that at this time he
purchased the second largest house in Stratford, called New House, for his
family. It was a four-day ride by horse from Stratford to London, so it is
believed that Shakespeare spent most of his time in the city writing and acting
and came home once a year during the 40-day Lenten period, when the theaters
were closed.
By 1599, William Shakespeare and his
business partners built their own theater on the south bank of the Thames
River, which they called the Globe. In 1605, Shakespeare purchased leases of
real estate near Stratford for 440 pounds, which doubled in value and earned
him 60 pounds a year. This made him an entrepreneur as well as an artist, and
scholars believe these investments gave him the time to write his plays
uninterrupted.
William Shakespeare's early plays
were written in the conventional style of the day, with elaborate metaphors and
rhetorical phrases that didn't always align naturally with the story's plot or
characters. However, Shakespeare was very innovative, adapting the traditional
style to his own purposes and creating a freer flow of words. With only small
degrees of variation, Shakespeare primarily used a metrical pattern consisting
of lines of unrhymed iambic pentameter, or blank verse, to compose his plays.
At the same time, there are passages in all the plays that deviate from this
and use forms of poetry or simple prose.
With the exception of Romeo and
Juliet, William Shakespeare's first plays were mostly histories written in
the early 1590s. Richard II, Henry VI (parts 1, 2 and 3) and Henry
V dramatize the destructive results of weak or corrupt rulers, and have
been interpreted by drama historians as Shakespeare's way of justifying the
origins of the Tudor Dynasty.
Shakespeare also wrote several
comedies during his early period: the witty romance A Midsummer Night's
Dream, the romantic Merchant of Venice, the wit and wordplay of Much
Ado About Nothing, the charming As You Like It and Twelfth Night.
Other plays, possibly written before 1600, include Titus Andronicus, The
Comedy of Errors, The Taming of the Shrew and The Two Gentlemen
of Verona.
It was in William Shakespeare's
later period, after 1600, that he wrote the tragedies Hamlet, King
Lear, Othello and Macbeth. In these, Shakespeare's characters
present vivid impressions of human temperament that are timeless and universal.
Possibly the best known of these plays is Hamlet, which explores
betrayal, retribution, incest and moral failure. These moral failures often
drive the twists and turns of Shakespeare's plots, destroying the hero and
those he loves.
In William Shakespeare's final
period, he wrote several tragicomedies. Among these are Cymbeline, The
Winter's Tale and The Tempest. Though graver in tone than the
comedies, they are not the dark tragedies of King Lear or Macbeth
because they end with reconciliation and forgiveness.
Tradition has it that William
Shakespeare died on his birthday, April 23, 1616, though many scholars believe
this is a myth. Church records show he was interred at Trinity Church on April
5, 1616.
In his will, he left the bulk of his
possessions to his eldest daughter, Susanna. Though entitled to a third of his
estate, little seems to have gone to his wife, Anne, whom he bequeathed his
"second-best bed." This has drawn speculation that she had fallen out
of favor, or that the couple was not close. However, there is very little
evidence the two had a difficult marriage. Other scholars note that the term
"second-best bed" often refers to the bed belonging to the
household's master and mistres—the marital bed—and the "first-best
bed" was reserved for guests.
About 150 years after his death,
questions arose about the authorship of William Shakespeare's plays. Scholars
and literary critics began to float names like Christopher Marlowe, Edward de
Vere and Francis Bacon—men
of more known backgrounds, literary accreditation, or inspiration—as the true
authors of the plays. Much of this stemmed from the sketchy details of
Shakespeare's life and the dearth of contemporary primary sources. Official
records from the Holy Trinity Church and the Stratford government record the
existence of a William Shakespeare, but none of these attest to him being an
actor or playwright.
Skeptics also questioned how anyone
of such modest education could write with the intellectual perceptiveness and
poetic power that is displayed in Shakespeare's works. Over the centuries,
several groups have emerged that question the authorship of Shakespeare's
plays.
The most serious and intense
skepticism began in the 19th century when adoration for Shakespeare was at its
highest. The detractors believed that the only hard evidence surrounding
William Shakespeare from Stratford-upon-Avon described a man from modest
beginnings who married young and became successful in real estate. Members of
the Shakespeare Oxford Society (founded in 1957) put forth arguments that English
aristocrat Edward de Vere, the 17th Earl of Oxford, was the true author of the
poems and plays of "William Shakespeare." The Oxfordians cite de
Vere's extensive knowledge of aristocratic society, his education, and the
structural similarities between his poetry and that found in the works
attributed to Shakespeare. They contend that William Shakespeare had neither
the education nor the literary training to write such eloquent prose and create
such rich characters.
However, the vast majority of
Shakespearean scholars contend that William Shakespeare wrote all his own
plays. They point out that other playwrights of the time also had sketchy
histories and came from modest backgrounds. They contend that Stratford's New
Grammar School curriculum of Latin and the classics could have provided a good
foundation for literary writers. Supporters of Shakespeare's authorship argue
that the lack of evidence about Shakespeare's life doesn't mean his life didn't
exist. They point to evidence that displays his name on the title pages of
published poems and plays. Examples exist of authors and critics of the time
acknowledging William Shakespeare as author of plays such as The Two
Gentlemen of Verona, The Comedy of Errors and King John.
Royal records from 1601 show that William Shakespeare was recognized as a
member of the King's Men theater company (formally known as the Chamberlain's
Men) and a Groom of the Chamber by the court of King James I, where the company
performed seven of Shakespeare's plays. There is also strong circumstantial
evidence of personal relationships by contemporaries who interacted with
Shakespeare as an actor and a playwright.
What seems to be true is that
William Shakespeare was a respected man of the dramatic arts who wrote plays
and acted in some in the late 16th and early 17th centuries. But his reputation
as a dramatic genius wasn't recognized until the 19th century. Beginning with
the Romantic period of the early 1800s and continuing through the Victorian
period, acclaim and reverence for William Shakespeare and his work reached its
height. In the 20th century, new movements in scholarship and performance have
rediscovered and adopted his works.
Today, his plays are highly popular
and constantly studied and reinterpreted in performances with diverse cultural
and political contexts. The genius of Shakespeare's characters and plots are
that they present real human beings in a wide range of emotions and conflicts
that transcend their origins in Elizabethan England.








აქტივობა:
1.
გონებრივი
იერიში და ასოციაციური რუკა 5 წთ.
2.
შექსპირის
ბიოგრაფიის წარდგენა განაწილებული ნუმერაციის მიხედვით.15 წთ
3.
ნაწარმოებების
განხილვა 10 წთ.
4.
სონეტების
მოსმენა აუდიო მასალა.15 წთ.
შეფასების საგანი და პროცედურები:
განმსაზღვრელი
და განმავითარებელი
1.
ზეპირი
პრეზენტაცია
2.
აქტივობაში
ჩართულობის ხარისხი
3.
მსჯელობის
დამოუკიდებლობა და სიზუსტე.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები:
v
8 კლასის
სახელმძღვანელო Inspiration-2
სონეტები
ინტერნეტ
რესურსები
კომპიუტერი
და აუდიო მასალა.
TEACHER: Nino
Akhaladze
Date : 2014 ,
December.
No comments:
Post a Comment